sobota, 5 sierpnia 2017

Wylatujemy na urlop. Podróż poślubna na Majorce.

Dzisiaj rozpoczynamy nasz upragniony i utęskniony urlop, na który z niecierpliwością czekaliśmy od ślubu. To takie nasze małe tegoroczne wakacje i zarazem podróż poślubna. W zeszłym roku urlop mieliśmy na przełomie maja i czerwca, wtedy jako kierunek obraliśmy Grecję, a dokładnie wyspę Zakynthos, o czym pisałam na blogu, wrzucając masę zdjęć. Dwa lata temu także byliśmy w Grecji, jednak wtedy był to lipiec i skorzystaliśmy z typowego last minute z powodu brzydkiej pogody w Polsce podczas naszego urlopu. Nasza wizyta w biurze podróży z 1 dniem urlopu zaprowadziła nas na wakacje na Kretę. To był typowy last, wakacje kupowaliśmy w sobotę, wylot był już w niedzielę

Tym razem kierunek też mnie zaskoczył. Marzyły mi się Włochy, dokładnie Sycylia i w sumie tylko o tym kierunku myślałam, jednak w ostatnim momencie zdecydowaliśmy się na gorącą Majorkę. Odpychała mnie Hiszpania z powodu dużych hoteli, takie molochy mnie nie przekonują. Jednak udało się znaleźć całkiem kameralny, dosłownie 100 metrów od plaży, która ma aż 12 km długości.

Walizki już spakowane, uszykowałam bikini, wylatujemy jutro, tzn. dokładnie dziś w nocy. W niedzielę będziemy już na miejscu, wracam do Was po 14 sierpnia, tak więc śledźcie mnie na instagramie, gdyż na pewno będzie nas tam dużo.
mallorca, majorka, wakacje na majorce, tui majorka, itaka majorka, wczasy majorka, wczasy hiszpania, tui hiszpania, itaka hiszpania, lifestyle,


39 komentarzy:

  1. udanego urlopu!!! :) czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownych wakacji Wam życzę :*

    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowitych wrażeń życzę;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Majorka jest piękna, pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego urlopu!!!
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Majorka - moje marzenie. Udanego pobytu! Czekam na dużo zdjęć. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear, i'm a new follower of your nice blog, can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, zazdroszcze! milego pobytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice post!
    I follow your blog, please follow me back! <3
    Dreaming of fashion and beauty

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownej podróży poślubnej, wypoczywajcie, ładujcie akumulatory, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam na Majorce :) bardzo fajna wyspa :) miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tydzień temu wróciłam z Majorki :) Dobrego wypoczynku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego urlopu :)

    Ja za 2 tygodnie jadę do Czarnogóry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. WYPOCZYWAJCIE, RÓBCIE WSPANIAŁE ZDJĘCIA, NA PEWNO ZAJRZĘ NA INSTAGRAM !

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego urlopu :) cieszcie się sobą ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno będziesz się świetnie bawić! :) http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne miejsce wybraliście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale zazdroszczę, udanego urlopu!

    https://lessarax.blogspot.de/2017/08/2-jak-skonczyam-na-plazy-nudystow.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ekstra, marzą mi się te kierunki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie! Nie mam wątpliwości, że będzie to bajecznie spędzony czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne widoki , uwiebliam lato mega :)
    Pozdrawiam
    roomkate.pl

    OdpowiedzUsuń

JEŻELI BLOG CIĘ ZACIEKAWIŁ - ZAOBSERWUJ !